نقد و بررسی اجمالی
دیسک و صفحه پژو ۴۰۵ predamper پلاستکس
دسته بندی کالاها
شماره موبایل یا ایمیل را وارد کنید
پسورد را وارد کنید
ثبت نام
2,800,000
دیسک و صفحه پژو ۴۰۵ predamper پلاستکس
شما هم میتوانید در مورد این کالا نظر بدهید.
برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از ما خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.
افزودن نظر جدیدپرسش ها و پاسخ ها ( 0 پرسش و پاسخ )
2,800,000
کیت کلاچ کامل پژو ۴۰۵ ۶ فنر predamper DS با قطر ۲۰۰ میلی متر با شماره فنی PX200PR405-DS | برند پلاستکس
یکی از قطعات تاثیرگذار در عملکرد انتقال قدرت خودرو که نیروی حاصل از موتور را به گیربکس انتقال می دهد کیت کلاچ است. کیت کلاچ با کیفیت، شتاب و قدرت حرکت خودرو را افزایش می دهد.
کیت کلاچ پژو ۴۰۵ برای ۳ نوع خودروی پژو ۴۰۵ ، پژو پارس و انواع سمند استفاده می شود و از آنجا که از نظر وزنی این خودروها با هم متفاوتند باید کیت کلاچی طراحی گردد که از یک سو بتواند جوابگوی خودروهای فوق باشد و انتقال قدرت به راحتی صورت گیرد و و از سوی دیگر، عملکرد کیت کلاچ از لحاظ طراحی به گونه ای باشد که خودرو دارای حداکثر شتاب بوده و طول عمر مفید آن نیز بالا باشد.
در این خصوص شرکت تجارت پیشگان یاسین با استفاده از بهترین متریال اقدام به طراحی و تولید کیت کلاچ پژو ۴۰۵ predamper DS پلاس تکس نموده است.
در این نوع کیت کلاچ از فنر خورشیدی با الحاق حرارتی مناسب استفاده شده که این فنر توانایی بیش از ۱۰۰۰۰۰۰ (یک میلیون) سیکل کلاچ گیری را دارد و حتی در بررسی های انجام شده پس از این، در عملکرد سیکل کلاچ گیری، کمترین کاهش نیرو اعمال می شود.
همچنین خورشیدی دیسک با استفاده از سخت کاری موضعی (Indection Hardening) در ناحیه محل قرارگیری بلبرینگ کلاچ موجب گردیده که اثرات خوردگی بر روی این ناحیه به ندرت صورت گیرد در نتیجه عمر خورشیدی و بلبرینگ کلاچ افزایش یابد. علاوه بر آن، این صفحه کلاچ از نوع predamper است به عبارت ساده تر توپی هزار خاری آن دارای حرکت طولی و عرضی می باشد.
از مهمترین مزایای predamper می توان به دو مورد اساسی اشاره کرد یکی آنکه اگر صفحه کلاچ از طراحی predamper باشد به دلیل حرکت طولی آن، اگر سطح فلایویل و یا چدنی دیسک تا حدودی نامتوازی و ناهمواری داشته باشد با این حرکت طولی توپی، صفحه کلاچ خود را با فلایویل و چدنی منطبق کرده و موجب عدم لرزش ابتدای حرکت در خودرو می گردد.
از مزیت های دیگر طرح predamper می توان به این مورد اشاره کرد که در هنگام اعمال نیروی گریز از مرکز به شافت گیربکس و توپی هزار خاری در طرح medamper ، به مرور موجب سایش دندانه های توپی هزار خاری و همچنین تیز شدن شافت هزار خاری می گردد بنابراین با استفاده از طرح predamper این مورد کاملا رفع می گردد.
نظر شما با موفقیت ثبت شد